Fa temps que tots ens hem adonat de les dues vares de mesurar que té el PP amb relació a Sueca. El que és bo en qualsevol lloc on l’alcalde és del PP, a la nostra ciutat és dolent. I a més venen a casa nostra a dir-nos que el que ells estan fent bé on governen, a Sueca és un desastre total. El PP creu que a Sueca tot és vàlid per tal d’aconseguir vots, encara que per aconseguir-ho tire per terra al propi poble i per tant el seu nom. Sembla que el PP no sàpia a què juga ni les conseqüències que aquesta actitud pot portar als interessos del poble de Sueca.

Ara ens diuen que dur Al Tall és un malbaratament i que ens ha costat diners de la butxaca. Senyors, que la cultura no té preu, i que el més normal siga que no guanyes diners amb ella. Si no pregunteu-li al vostre company Alfonso Rus, que s’ha gastat 8.000 euros en gogos i segons ell és demagògia dir que en temps de crisi no es puguen fer espectacles ja que llevaries el treball de molta gent incloses les gogos “esas pobres chicas estarian més flaques que un pallot”. Paraules de Rus: no s’aclareixen ni entre ells.

El PP sols sap muntar l’oposició a un govern amb missatges catastrofistes, posar entrebancs per a que el govern actual no puga traure res bo per al poble per part de la  Generalitat i anar després dient a la gent de Sueca i als col·lectius locals que tot el que vulguen ells els ho poden aconseguir amb certa facilitat ja que ells són els qui governen a la Generalitat.

Després la realitat és ben diferent ja que hi ha col·lectiu que ha fet el viatge a Valencia agafat de la mà del PP i han tornat amb les mans buides, ni tan sols rebuts per aquell que els havia citat.

Això sí, ara ens volen vendre com governa el PP on tenen l’alcaldia, i tots sabem com governen. Les poblacions on ells el tenen són de les més endeutades i algunes d’elles, per fer cas al Govern de la Generalitat amb el “todo vale”.

Però no passa res, ja que en ser referent mundial i de part de l’estranger, ens venen els visitants com a mosques per veure com és possible fer-ho tan mal sent, com som els valencians, un poble que perfectament podríem estar al capdavant; però al capdavant de veritat, no de boqueta, en tot el que ens proposàrem.

I sempre arriben a la mateixa conclusió: el problema el tenim en el referent que n’hi ha al cap del govern del nostre País Valencia, que no veuen més enllà del seu nas i de les seues butxaques.