L’assemblea local del Bloc de Sueca escollí la gent que formarà la comissió de llistes de cara a les eleccions municipals de 2011. Esta comissió està integrada per Carme Arlandis, Joan Baldoví, Josep Cortell, Mariam Ferrando, Salvador Giménez i Toni Martínez.

D’acord amb els estatuts i el reglament d’elecció de persones candidates, s’obri “un termini de 10 dies perquè qualsevol militant del col.lectiu puga expressar la seua voluntat de formar part de la candidatura municipal”.

Abans del 10 d’octubre tota la militància podrà demanar la seua inclusió en la llista. Després, d’acord amb el reglament “una vegada rebudes totes les propostes, la Comissió de Llistes Local elaborarà una proposta completa de candidatura atenent als criteris de notorietat, idoneïtat, igualtat, joventut, territorialitat i pluralitat. La proposta serà donada a conèixer a la militància i serà sotmesa a votació en l’Assemblea Local”.

El Bloc enceta així la cursa electoral amb la intenció de millorar els resultats de les eleccions de 2007, on aconseguí amb 5 regidors ser la força hegemònica dels partits progressistes que es presentaren, fet que li permeté obtenir l’alcaldia.

La legislatura ha estat fecunda, s’ha acomplit la major part del programa electoral, i només la crisi econòmica ha impedit la concreció d’algun punt, o ha fet que es demoraren en el temps d’altres.

El grup municipal valora molt positivament el treball fet, així com el pacte de govern, i espera que els resultats del 22 de maig de l’any que ve permeten mantenir un govern progressista a Sueca, encapçalat per un alcalde nacionalista.

Executiva local del Bloc de Sueca