ribera_turisme2Pilar Moncho Matoses, actual regidora de Serveis Municipals i  Acció Social de l’Ajuntament de Sueca per Coalició Compromís, és la nova presidenta de Riberaturisme. Moncho substitueix l’anterior president, Joan Baptiste Ferrando Miedes, president de la Mancomunitat de la Ribera Baixa i alcalde d’Albalat de la Ribera, que deixa el càrrec que ocupava transitòriament tal i com estava previst, ja que Compromís no podia assumir-la per motius estatutaris. La nova presidenta admet estar molt il·lusionada per la seua nova responsabilitat en Riberaturisme, l’òrgan de gestió i promoció turística de la Ribera, ja que es tracta d’un sector econòmic de gran importància en la comarca.

És un càrrec que afronte amb molta il·lusió. Vivim en la millor terreta del món i cal que coneguen la nostra comarca amb tota la riquesa que conté. En els 47 pobles que pertanyen a les dos riberes tenim entorns tan diferents com la muntanya, lla mar, l’horta, la marjal, tenim hotels, cases rurals, rutes de senderime, restaurants amb molta qualitat. Tenim una comarca en la que els pobles estan a prop i amés molt ben comunicats per tant ens podem complementar amb els serveis, en compte de voler tenir tots la mateixa oferta. Hi ha que crear sinergies entre les poblacions i ajudar-nos i ser solidaris per ser, entre tots; la millor oferta turística del País.” afirma Pilar Moncho amb aquesta nova tasca.

pilar_monjo

Riberaturisme és un organisme autònom de gestió turística format per diverses institucions: Consorci de la Ribera, Mancomunitat de la Ribera Alta, Mancomunitat de la Ribera Baixa, Cámara de Comercio de Valencia, Confederación Empresarial Valenciana (CEV), Federació d’Agrupacions Locals de Comerç, Indústria i Serveis de les Riberes (Fedalcis), Associació Empresarial d’Hosteleria de Cullera, Associació Empresarial d’Alzira. L’objectiu de Riberaturisme és la planificació d’accions conjuntes per a la promoció del turisme en La Ribera.