Compromís presenta dues mocions perquè es discutisquen en el plenari de desembre i que fan referència als criteris que han de regir per elaborar els pressupostos del 2014, la primera, i perquè les entitats locals de El Perelló i El Mareny desistisquen de tots els contenciosos que han presentat contra l’Ajuntament de Sueca des del 2004.

El 2014 haurem d’afegir a la despesa corrent habitual, la que s’ha de realitzar per mantenir els nous edificis (Policia Local, Biblioteca, Casal Jove, Pavelló de Sebastià Diego). A més a més, el Ple passat es va aprovar una moció que segons els nostres càlculs suposa un increment de vora 500.000 euros sobre la quantitat que es transferia a les Entitats Locals Menors d’El Perelló i El Mareny de Barraquetes.

Des de Compromís pensem que a l’hora de confeccionar el pressupost s’han de tenir en compte primer que res les necessitats bàsiques de les persones i, per tant, haurem d’arribar a acords sobre les partides que no s’han de veure afectades pels inevitables retalls que s’han de produir per l’augment d’edificis municipals i l’increment considerable de les quantitats a transferir a El Perelló i El Mareny de Barraquetes.

Per això, i amb l’objectiu de fixar els criteris que hauran de guiar l’Excel·lentíssim Senyor Alcalde i l’Equip de Govern en l’elaboració del pressupost per al 2014, el Grup Municipal Bloc-Compromís proposa al Ple l’adopció dels següents:

1. Que en el capítol 2 del pressupost, el de despesa en béns i serveis, les partides destinades a Serveis Socials generals, Educació i Serveis Municipals es mantinguen igual que estaven en els pressupostos del 2012 i 2013.

2. Que en el capítol 4 del pressupost, el de transferències corrents, es mantinguen les partides destinades a subvencionar les AMPAs, els clubs esportius, les bandes de música i les falles.

3. Que les Entitats Menors retiren els contenciosos del 2004 i 2007.

com_persueca