El col·lectiu de Sueca aprovà divendres passat el seu reglament de primàries

logo_web_primariesSimpatitzants i afiliats de Compromís per Sueca aprovaren divendres a la Mancomunitat de la Ribera Baixa el reglament de primàries que servirà per triar tant la persona candidata a encapçalar la llista com els integrants de la mateixa. La portaveu, Raquel Tamarit fou l’encarregada d’explicar el reglament juntament amb Xavier Masó, secretari de Noves Tecnologies i Antoni Planells, secretari Comarcal de l’agrupació. Durant l’assemblea s’aprovà una esmena per canviar el calendari previst si la tria de la llista per a les Corts Valencianes s’efectua també al mes de desembre.

El procés tindrà inici l’11 de novembre i conclourà el 12 de desembre amb la votació presencial. Tota persona interessada a participar-hi i que no siga ni militant ni simpatitzant pot inscriure’s al cens de les primàries a través dels formularis actius al lloc web   fins el 30 de novembre. Cal destacar que amb tres avals si només s’és simpatitzant, o amb cinc, si no s’és afiliat ni simpatitzant es té dret a participar de la llista definitiva. Per formar-ne part o aspirar a encapçalar-la cal ser major d’edat però, per votar, només cal tindre els setze anys complits. IMG-20141024-WA0023

Les primàries tindran dues votacions diferenciades: una per triar qui encapçala la llista i altra per ordenar la resta de components. Aquest ordre només variarà, si cal, per respectar la llei de paritat. Per facilitar la tria dels aspirants s’habilitarà una votació electrònica del 5 al 10 de desembre per tal que qui vulga puga votar des de casa amb un ordinador amb connexió a Internet.

IMG-20141024-WA0024L’acte final tindrà lloc la vesprada del 12 de desembre a la nova seu de Compromís situada al número 1 del carrer La Punta on es farà l’escrutini final i es presentarà la llista per a les eleccions municipals del 2015. Des de Compromís per Sueca animem la ciutadania a participar en aquesta festa democràtica que vol donar veu i vot a l’electorat abans dels comicis del mes de maig.