Vicent Baldoví i Martines

Facebook | jvbaldovi@hotmail.com

⇒Carta de presentació

Hola !!! El meu nom és Josep Vicent Baldoví i Martines, sóc de Sueca. En l’actualitat tinc 51 anys. Casat i amb dos fills.

Diplomat en Educació Social i Funcionari de l’Ajuntament de Sueca des de fa dotze anys, el meu dia a dia transcorre entre el treball d’educador en el Centre Ocupacional Municipal, una intensa vida familiar i les moltes aficions que m’agrada gaudir.

Compense la meua pràctica esportiva amb les classes de teatre aficionat i els meus ratets al campet fent verdura ecològica, la qual cosa em fa mantindre un cert equilibri emocional, encara que no l’estat de forma (… i mira que ho intente).

Per aquells que em conegueu no fa falta dir-vos que sóc una persona amb moltes inquietuds, amb moltes ganes de treballar i que allò que faig, ho faig per convicció, perquè sempre m’ha agradat involucrar-me en tot tipus de reptes.

Em considere una persona honesta, participativa, social, amb iniciativa i amb un gran compromís, com la gran majoria… COM TU !!!

Des de fa algun temps sóc membre del Consell General i l’Executiva Local de Compromís, una executiva renovada i amb responsabilitat, desitjosa d’esforçar-se i treballar pels interessos de Sueca.

Per primera vegada em presente a les llistes en unes eleccions. La meua experiència política ve lligada a la meua dona, Tere Ribes. Ningú com ella sap el que és lliurar esta “batalla” per intentar resoldre els problemes dels veïns del nostre poble. Pense que puc prosseguir amb eixa magnifica llavor realitzada per ella i els companys de Compromís que han estat de regidors i han fet un treball excel·lent.

Nosaltres volem fer política de la manera més transparent possible. Les Primàries de Compromís ja estan en marxa i són la millor prova d’allò que tantes vegades hem dit. Perquè nosaltres volem fer les coses d’una altra manera.

He tingut la gran sort de poder viure diverses campanyes. Una vegada més hem d’eixir al carrer per convèncer a les persones desesperançades que Compromís és la seua veu, que defensarem amb força totes les seues propostes, que farem tot el possible perquè la nostra veu es senta, com ho esta fent Baldo al congrés dels diputats a Madrid.

Estic segur que amb el magnífic grup de dones i homes que formem Compromís, intentarem que no tingueu dubtes i ens trieu com la millor força política de present i de futur.

Comptem amb tu per fer la millor llista de totes, perquè tu també tens un Compromís.

Qualsevol de les companyes i companys que es presenten son fantàstics candidats per ocupar els millors llocs de la llista. Només que ara, sereu vosaltres es que la fareu.

Suecanes, Suecans… espere que confieu en nosaltres, perquè jo confie en vosaltres !!!

Josep Vicent Baldoví Martines