Xavier Masó i Ferrando

Facebook | @xavieret88 | xavimaso@hotmail.com

⇒Carta de presentació

Estimats amics, companys i ciutadans de Sueca,

Sóc Xavi Masó i Ferrando. Després de prendre aquesta difícil però il·lusionant decisió, vull anunciar-vos la meua candidatura per a formar part de la llista de Compromís per Sueca.

Amb 26 anys al coll, sóc tècnic informàtic, tècnic superior en audiovisuals i espectacles, tinc un màster en xarxes socials per la UNED, alhora que sóc monitor de temps lliure i animador juvenil, cosa que defineix bastant la meua personalitat donat que gran part del que jo sóc és gràcies a la meua vinculació des dels 8 anys al món associatiu, concretament als Júniors del Carme de Sueca. És en aquest context on he portat a terme diferents càrrecs com el de cap de centre. Això m’ha ajudat a saber tractar amb un gran nombre de persones: monitors, xiquets, pares… Sempre amb un objectiu ferm: fer un món millor. El meu pas pel Consell de la Joventut de Sueca també ha contribuït a potenciar el meu contacte amb la gent del poble i sobretot amb els més joves. Sé de primera mà quines són les dificultats per les que estem passant els joves, per això, la meua implicació serà total per tal d’abordar solucions en aquest aspecte.

Una de les meues aficions és viatjar, m’encanta! He visitat diferents països i també disfrute viatjant als nostres pobles i ciutats. Quan viatge m’agrada saber la seua cultura, els edificis, la gastronomia i la seua història. En definitiva, agafar l’essència del lloc. Això mateix és el que m’agradaria que feren els turistes que vénen a Sueca. A tots els pobles on vaig em fixe en les coses que li vindrien bé a la nostra ciutat: els parcs, el tema de la conservació del patrimoni, el respecte que es té a allò que és de tots, etc. Diguem-ne que em sent de la cultura europeista. De vegades pense que necessitem dues vides, una la nostra pròpia i una altra sols per viatjar.

Després de tants anys al món associatiu, seguint amb l’objectiu que anomene més amunt, “fer un món millor”, vaig voler endinsar-me en la política i buscar-lo també en aquest context afrontant reptes per tal de millorar la societat de què forme part. Així, en 2011 em vaig decidir a aparèixer a les llistes del Bloc com a independent.

Ara fa dos anys que sóc afiliat a Compromís i m’encarregue d’allò que té a veure amb la comunicació 2.0, les Xarxes Socials i la Web. Aquest és l’únic partit del qual he estat membre perquè considere que és laposta més digna, il·lusionant, honesta i encoratjadora en la realitat socio-política que patim actualment els valencians

Amb tot el panorama que tenim a hores d’ara i l’orfandat política que presideix el sentiment ciutadà, més d’una vegada m’he preguntat si ara era el moment per a presentar la meua candidatura. Afortunadament he pogut comprovar diàriament a l’Ajuntament de Sueca, treballant aquest últims dos anys com administratiu del grup municipal, l’entrega que persones vinculades al projecte de Compromís han fet per tal de gestionar d’una manera eficient allò que la població de Sueca necessita per a créixer com a poble i això, indubtablement, m’ha donat força i decisió per afrontar el repte que ara comença.

La bona gestió però, ja no és suficient. Ara cal posar-se a l’alçada de la ciutadania, així com dels canvis i dels reptes que tenim per davant. Cal estar alerta i actuar. És ací on entra el meu repte i, si voleu, també el vostre.

Sueca ha de despertar i hem de pensar en quina és la Sueca que volem i donar passos de gegant per aconseguir-la.

Personalment no em fan por els reptes, ni les adversitats. Em presente perquè vull que Sueca participe en la presa de decisions amb nous mecanismes de transparència que avancen cap a un projecte de futur.

Hem fet ja una gran tasca confeccionant les primàries obertes a tota la ciutadania de Sueca, perquè els nostres reptes són seriosos i es materialitzen. Perquè volem que la ciutadania participe en la vida política i confeccione les llistes per a portar endavant el millor projecte per a Sueca.

Jo, si avui demane el teu vot és perquè sé que vaig a treballar de valent per tots nosaltres. A Compromís volem que tu també participes, que t’apuntes a les primàries i faces el millor llistat per al nostre partit. Perquè junts, com a bon equip, reiniciarem Sueca.