EL BLOC RENOVA L’EXECUTIVA LOCAL DE SUECA

Aquest setembre ha tingut lloc l’assemblea local per tal de triar la nova executiva.Carlos Gisbert agafa el relleu de Salvador Giménez en la secretaria local i militants històrics com Tere Ribes i Toni Martínez entren a formar-ne part.

La tasca ingent de l’actual Grup Municipal i de la mateixa alcaldessa, Raquel Tamarit, ha fet necessària una renovació que permeta les persones electes en maig de 2015 dedicar-se amb més intensitat al treball diari de l’ajuntament de Sueca.

En relació a la resta de l’executiva Joan Xavier Masó i Llúcia Casanova assumeixen l’àrea d’Organització i Finances i Acció Electoral i Implantació, respectivament. L’àrea de Comunicació la portarà Emili Chaqués, l´únic membre que repeteix càrrec i també hi entra Roser Baldoví, que serà l’encarregada de Joves PV-Compromís. Teresa Verdeguer i Joan Vicent Pedrós integren la resta de l’equip com a vocals. A partir del mes d’octubre la formació del Bloc Nacionalista Valencià es reunirà l’últim divendres de cada mes a la seu del carrer La Punta 1-1 a les 20h de la vesprada en assemblea oberta a tothom.

BLOC SUECA

Arxivat en: General