Amb col·laboració amb SOS REFUGIADOS EN RED estem fent possible que tot el material que s’està recollint arribe els més prompte possible als refugiats. Tot el material el portarem la setmana que va a Xiva, concretament a l’Espai Jove i des d’allí es farà l’enviament logístic per tal que arribe als més de 4 milions de refugiats que ara mateix estan en terra de ningú.

La Plataforma Cívica SOS REFUGIADOS EN RED és un moviment de caràcter humanitari que aglutina a diverses Associacions d’àmbit Regional distribuïdes per diverses Comunitats Autònomes del territori nacional.

La seua història és la de cada vida que hem aconseguit salvar, de cada millora que han aconseguit obtindre i del que encara tracten de fer realitat.

L’objectiu d’aquest col·lectiu és el d’unir sinergies i recursos per a coordinar accions i ajudar de forma el més directa i ràpida possible a la població desplaçada i refugiats que fugen de la guerra en països com Síria, l’Iraq o Afganistan, encara que també prestem col·laboració a altres col·lectius socials provinents del nord d’Àfrica i especialment del Sàhara.

Més informació a https://sosrefugiados.wordpress.com