Estem amb el regidor Voro Giménez

Des de Compromís per Sueca volem donar tot el nostre suport al regidor de Festes Salvador Giménez davant les acusacions de Pau Roselló de “suplantar-li la identitat”.

Des de fa cinc anys que Voro Giménez és regidor de l’ajuntament de Sueca i des de fa més d’una dècada militant del Bloc. Al llarg de tots aquests anys el nostre company ha mostrat una actitud exemplar, cordial i cooperativa a més del seu bon “saber fer i saber estar” com a persona, regidor i militant.

Considerem  totalment lícit que el “regidor de Festes” faça ús del correu electrònic del “regidor de Festes” i que aquest pertany a la persona que ostenta el càrrec i no al seu predecessor ja que és la via comunicativa més emprada del segle XXI.

No entenem l’actitud de Pau Roselló i considerem que no és qüestió de l’ajuntament ni de Voro Giménez sí va emprar o no el correu electrònic de regidor per a assumptes personals ja que per a això està “el correu personal”. Però sí que entenem, i sabem de bona fe, que Voro Giménez té altres preocupacions, tasques i obligacions per a perdre el temps “suplantant la identitat” a altres persones.

#JoambVoro

Arxivat en: Regidories