Ahir el col·lectiu de Compromís Sueca vam estar a la TROBADA D’ESCOLES EN VALENCIÀ d’Antella representat per Joan Baldoví (en qualitat de diputat de Compromís a les Corts Espanyoles i regidor de l’Ajuntament de Sueca), per Raquel Tamarit (regidora d’Educació de l’Ajuntament de Sueca) i per altres militants que es van acostar Antella per viure i gaudir de la festa del Valencià.

Antella va viure ahir una històrica festa pel valencià. Durant una multitudinària Trobada d’Escoles que va reunir a la petita localitat de la Ribera prop de 28.000 persones, segons fonts policials. Tots els accessos al municipi van quedar bloquejats i les cues es van allargar més de cinc quilòmetres. Tot per anar a una jornada que serà recordadamolt de temps per l’excel · lent organització i el bell paratge que va acollir les múltiplesactivitats. Al costat de la reivindicació per aconseguir una normalització de l’ús del valencià en tots els àmbits de la societat, Escola Valenciana també va voler denunciar els severes retallades que estan esprement a l’educació pública.

Enhorabona a l’organització.

Sí al ensenyament públic, sí al valencià!!!