Ahir dilluns 23 d’abril el Bloc Jove de la Ribera realitzà un homenatge a l’escriptor Joan Fuster, en el marc dels actes que s’estan realitzant arreu del País Valencià en commemoració per la diada del 25 d’Abril.
Durant l’acte, s’ha dipositat una corona de llorer al monument situat a la Plaça de l’Ajuntament de Sueca i el secretari comarcal del Bloc Jove, Josep Guillén, ha realitzat un parlament en el qual s’ha recordat la figura de Joan Fuster, com a gran defensor de la identitat valenciana i de les tesis nacionalistes.
Al mateix temps, Guillén ha defensat la necessitat d’assolir noves quotes d’autogovern per al País Valencià i, en un moment en que l’Estat espanyol atravessa una greu crisi econòmica, política i social, poder exercir el dret a l’autodeterminació per part dels valencians i les valencianes per tal d’establir lliurement quines han de ser les nostres relacions amb l’Estat.
El militant nacionalista ha acabat el parlament animant a la gent a assistir a l’acte nacional que ha organitzat el Bloc Jove per al proper dimecres 25 d’Abril a les 20:30 hores a la Societat Coral el Micalet de València i que porta per títol <<La joventut valenciana desperta>> on participaran els músics Pau Alabajos, Josep Nadal i la diputada Mònica Oltra; així com a la manifestació en motiu de la Diada del 25 d’Abril que enguany tindrà lloc el dissabte 28 d’abril a València.
Per últim, cal destacar l’assistència a l’acte de Sueca del diputat a les Corts Generals Joan Baldoví, la regidora a l’Ajuntament de Sueca Raquel Tamarit, el regidor a l’Ajuntament d’Almussafes Carles Grancha i el regidor a l’Ajuntament de Benifaió Eduard Gómez.

Bloc Jove – la Ribera del Xúquer

>>Parlament Homenatge a Joan Fuster-BLOCJOVE