Voro Jimenez “ És necessària d’una resposta conjunta que obligue als governs europeus canviar de polítiques, davant d’una agressió sense precedents al conjunt de la classe treballadora.

Sueca, 10 de novembre de 2012.-

Com sabeu, la convocatòria de Vaga General, per al pròxim dimecres, 14 de Novembre és una resposta d’oposició a tota Europa a una política que beneficia a l’1% de la població en detriment del 99%.

Per a Compromís per Sueca, “aquesta política ens està portant a una recessió de dimensions molt importants. Una recessió que està destruint ocupació, fixa i temporal; expulsant del mercat de treball a dones, joves i immigrants  reduint les pensions; deixant sense expectativa de futur a les noves generacions i acabant amb els drets laborals i les prestacions socials que tant ens havien costat d’aconseguir”.

És per aquesta raó que el passat 9 de Novembre en assemblea, tots el militants i simpatitzants de Compromís per Sueca és va decidir de manifestar el nostre suport a la Vaga General i animar als militants i a la ciutadania en general a secundar-la massivament el pròxim dimecres 14 de Novembre.

Cal recordem que la vaga té una dimensió laboral, però també social.