La regidoria de Serveis Municipals ha iniciat un procés de neteja, reforma i millora del paisatge urbà de la localitat.

La gestió del grup municipal de Compromís i, en especial de la regidora Pilar Moncho, ha fet possible que les fonts de Sueca, els parcs públics i el mobiliari urbà deteriorat es renoven de manera considerable per a benefici dels conciutadans i conciutadanes.parcsueca

Tots els parcs infantils de la localitat estan gaudint d’aquesta renovació amb el desig que perdure i que l’incivisme d’uns pocs no els torne a deteriorar així com el pas del temps. “Malgrat que estem en temps de crisi cal regenerar els espais públics i és per això que esperem que aquesta inversió siga del grat de la ciutadania. Ja feia anys que no funcionava la font de la placeta del Convent i moltes zones del poble presentàvem un deteriorament considerable”, ha manifestat la regidora de Serveis Municipals. Al seu torn ha promogut el lloc web http://www.urbaparc.com/ on tots els suecans i les suecanes poden localitzar tots els parcs de la nostra ciutat, els beneficis que aporten a la societat (sobretot, pares i mares) i, com no, una pestanya on es poden fer suggeriments per tal de millorar la tasca de Serveis Municipals a propòsit d’aquesta tema: PILI MONCHO
“Volem que la gent estiga satisfeta del seus espais públics i tenim l’obligació moral i política de tindre’ls en les condicions més óptimes possibles. Tanmateix, cridem a la ciutadania perquè ajude a mantenir-los en condicions perquè entre tots i totes hem de tindre cura d’allò que ens pertany com a veïns de Sueca.”