Durant el plenari de dijous, 6 de març el Partit Popular votà en contra dels interessos de la joventut suecana en no votar a favor del conveni nominatiu perquè el Consell de la Joventut gestione activitats culturals, d’oci i socioeducatives a Sueca.

Raúl Pla justificà la desició del seu grup municipal tot afirmant que no havia vist l’informe d’intervenció quan aquesta proposta ha estat fiscalitzada i signada per l’interventor de l’ajuntament de Sueca i és accessible a tots els grups polítics.

Al seu torn el líder popular posà en dubte que l’opció més econòmica fora subvencionar el Consell de la Joventut ja que, seguint el full de ruta dels populars, els més barat podria ser “la gestió privada”.

La portaveu de Compromís Raquel Tamarit recordà que “el Consell és una associació sense ànim de lucre, formada per totes les associacions juvenils i polítiques i representativa de la joventut del poble, que ha gestionat excel·lentment tot allò que se li ha encomanat com l’Escola d’Estiu, el Sueca Sona, l’Espai Jove, el Centre d’Informació Juvenil, l’Oci Alternatiu o el concurs Meneja’t i Canta. Cal afegir que des de fa molts anys el Consell ha vetllat per contractar joves tot fomenant l’ocupació laboral del sector. Dubte que una empresa privada puga millorar les condicions perquè l’objectiu d’aquestes és tindre beneficis, la del Consell, treballar pel poble”.

Amb els vots a favor de Compromís, PSPV-PSOE, GISPM i No adscrits el conveni, amb el vistiplau del Departament d’Intervenció, va ser aprovat per una quantia de 58.000 euros anuals per gestionar totes les activitats abans citades i que s’abonaran en tres terminis.

logojovessueaca