primariesbanEl passat divendres 9 de gener, a la Casa de la Cultura de Sueca, tingue lloc la presentació dels candidats i candidates que volen formar part de la llista de Compromís per a les Corts Valencianes per la circumscripció de València.

L’acte va ser conduït i moderat per la portaveu del grup municipal i candidata a l’alcaldia de Sueca Raquel Tamarit.

Tamarit, després de donar la benvinguda a totes i tots els participants, va explicar que qualsevol persona valenciana major de 16 anys i que manifeste compartir els valors de Compromís pot votar a través del procés de primàries obertes, per elegir tots els candidats i candidates de Compromís a les Corts Valencianes, tant els caps de llista com els qui conformaran la resta de la llista.

Es podrà votar per internet des del 28 de gener fins al 30 de gener i també de manera presencial el 31 de gener en la mesa electoral de cada municipi.

Raquel Tamarit animà a la gent a participar de les primàries obertes recordant que la inscripció al procés finalitza el 21 de gener i que entrant a la pàgina web www.compromis.net/primaries t’inscrius en menys d’un minut.

Després, els 17 candidats i candidates dels 38 que s’han presentat per la circumcició de València es presentaren i oferiren els seus punt de vista del que havia de ser el canvi valencià i la renovació de les institucions valencianes.

-Rafa Xambó (Algemesí)2015-01-09 21.18.35

-Sergio Mora (València)

-Victor Arroyo (Godella)

-Miquel Real (València)

-Jordi Juan (Tavernes de la Valldigna)

-Santi Gómez (Albalat de la Ribera)

-Miquel Blasco (Sueca)

-Isaura Navarro (València)

-Vanessa Campos (Benifaió)

-Graciela Ferrer (Foios)

-Teresa Garcia (Sagunt)

-MªJosep Ortega (Carlet)

-Hèctor Boreguero (Sollana)

-Pilar Moncho (Sueca)

-Lluís Planes (Massamagrell)

-Cristian Ballesteros (València)

-Encarna Salavador (València)

Per finalitzar l’acte, Raquel Tamarit desitjà molta sort a totes les persones candidates i va manifestar que fóra quina fóra la llista estava segura que seria una llista potent que involucraria tots els sectors de la societat valenciana. I va assegurar que tingueren ben clar que Sueca i La Ribera Baixa presentarien les seues reivindicacions a les Corts Valecianes.